Thursday, July 6, 2017

TOP 10 ANTI CANCER DIET (十大抗癌食物)


咖哩、辣椒、薑等發熱的食物讓身體蠢蠢欲動的癌細胞多睡覺*
     一場國際研討會, 其中一位目前在美國癌症中心的戴博士以 "Is Cancer Curable? (癌症是否能治愈 ?) 為題,分享了他對癌細胞生長動力學的研究結果。 *癌症最令人害怕的就是 metastasis(轉移)*
     原生癌並不會讓病人死亡,而一旦癌細胞轉移,在其它組織器官興風作浪就讓病人逐漸 (或快速) 的走向死亡。但為什麼有些癌細胞已轉移的病人卻未繼續惡化 ?
     日本曾解剖研究幾十位無病痛而自然往生的 90-103 老人,發現他們每一位體都有不少癌細胞。但為什麼他們的癌細胞沒有造成身體的病痛 ?
     戴博士和幾位癌症研究學者發現,癌細胞在活躍一段時間後會進入「休眠期」,休眠一段時間後又再度活躍,興風作浪。「休眠期」越長病人能存活的時間就越長,甚至不發生令人害怕的「轉移」。
     現在醫學界積極的在研究拖延癌細胞「休眠期」的方法,包括利用藥物和飲食。「有效地預防細胞癌化」那篇論文提到幾種天然物,可藉由控制癌細胞訊息傳導,(Signal Transduction) 的路徑讓癌細胞進入「休眠期」, 請大家多吃含有這些有效成份的食物,讓身體蠢蠢欲動的癌細胞多多睡覺。

1. 咖哩(抗癌成份是薑黃素)
2. 辣椒(抗癌成份是辣椒素)
3. (抗癌成份是薑黃素)
4. 綠茶(抗癌成份是兒茶素)
5. 大豆(抗癌成份是異黃)
6. 蕃茄(抗癌成份是茄紅素)
7. 葡萄(抗癌成份是白黎蘆醇)
8. 大蒜(抗癌成份是硫化物)
9. 高麗菜(抗癌成份是 Indole )
10.花椰菜(抗癌成份是硫化物)

*某藥劑師加註如下*
     這篇文章傳給大家是做功德,
淺顯易懂。
     因為最近醫學發表的長壽藥物
包含以下四種:
薑黃素白藜蘆醇Silymarin黃耆(四種成份),前面兩樣出現在上文中, 上文所提到的:咖哩 薑的抗癌主成分都是「薑黃素」。
     * 你看看第一、三、六, 八、九
   , 真是要命啊。*
        衛福部公佈大腸癌的主因來自  

   *十大恐怖美食......*

    當心!癌症是吃出來的
1. 漢堡薯條+可樂
2. 排骨飯+珍奶
3. 鍋貼+豆漿
4. 烤義大利麵+酥皮濃湯
5. 韓式炸雞+啤酒
6. 炒飯+貢丸湯
7. 拉麵+霜淇淋
8. 滷肉飯+魚丸湯
9. 紅燒牛肉麵+酸菜
10.炸肉圓+關東煮
👆😷
    
👍👍中研院努力了10年才完成的排毒最強的食物依序👇👇

*發佈日期:20161231*
1.  地瓜      
2.  綠豆
3.  燕麥    
4.  薏仁
5.  小米     
6.  糙米
7.  紅豆      
8.  胡蘿蔔
9.  山藥    
10. 牛蒡
11. 蘆筍    
12. 洋蔥
13. 蓮藕   
14. 白蘿蔔
15. 山茼蒿 (裂葉茼蒿)
16. 地瓜葉
17. 蘿蔔葉
18. 川七   
19. 優格
20.

🆘

*記得儲存, 也請轉發給您的親朋好友哦‼*

1 comments:

Blog27999 said...

Let me tell you something...

What I'm going to tell you may sound kind of creepy, and maybe even a little "supernatural"

HOW would you like it if you could simply push "Play" and LISTEN to a short, "magical tone"...

And magically attract MORE MONEY into your LIFE??

And I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!!

Think it's too EASY?? Think it's IMPOSSIBLE?!?

Well then, Let me tell you the news..

Usually the greatest miracles in life are the EASIEST!!

In fact, I'm going to provide you with PROOF by allowing you to listen to a real-life "miracle wealth building tone" I've produced...

And do it FREE (no strings attached).

You simply hit "Play" and you will start having more money come into your life... starting almost INSTANTLY...

CLICK here now to play this wonderful "Miracle Abundance TONE" - it's my gift to you!!

Post a Comment

Visitors Map

free counters